Jäsenet

Brang

BRANG Oy on 100 % kotimainen täyden palvelun laskutus- ja perintätoimisto. Kiinnitämme erityistä huomiota palvelun laatuun, yksityiskohtiin ja avoimuuteen. BRANG tukee Asiakkaan liiketoimintaa nopeuttamalla saatavien kiertoa, vähentämällä luottotappioita, kasvattamalla myyntiä vakaan luottopolitiikan avulla sekä vähentämällä kiinteitä kuluja.

20101 TURKU
info@brang.fi
brang.fi

Cash-In

Cash-In on suomalainen perintä- ja rahoituspalveluiden asiantuntijayritys.

Cash-In tuottaa saatavienhallintaan ja rahoitukseen liittyviä palveluita. Perintäpalveluiden tavoitteena on minimoida asiakkaan luottotappiot ja nopeuttaa rahankiertoa. Yritys on perustettu vuonna 1985. Vuonna 2009 siitä tuli osa DL Software -yhtiöitä, minkä jälkeen yritys on kasvanut voimakkaasti ja laajentanut palvelutarjontaansa.

PL 1002, 65101 Vaasa (Teirinkatu 6)
PUH. +358 (0)207 701 501
FAX. (02) 0770 1511
cash-in@cash-in.fi
cash-in.fi

Gothia

Gothia Oy on osa maailmanlaajuista arvato Berstelsmann -konsernia. Osana globaalisti toimivaa taloushallinnon ja rahoituksen palveluyritystä Gothia Oy:llä on resurssit palvella sinua ja yritystäsi muuttuvassa maailmassa. Gothia Oy toimii ennen kaikkea paikallisesti ja ymmärtää liiketoiminnan ominaispiirteet Suomessa. Gothiasta saat kaikki perintäpalvelut ja lisäksi paljon muuta.

PL 722, 20101 TURKU
PUH. (02)279200
FAKSI (02) 2792 001
info.fi@gothiagroup.com
gothiagroup.com

Intrum

Intrum nopeuttaa yritysten ja yhteisöjen rahankiertoa ja minimoi luottotappioita sekä kotimaassa että ulkomailla. Asiakkainamme on 21 000 yritystä ja yhteisöä ympäri Suomea. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä (pääkonttori), Turussa, Tampereella, Jyväskylässä ja Oulussa, joissa työskentelee yhteensä yli 400 luotonhallinnan asiantuntijaa.

HITSAAJANKATU 20
PUH. (09) 229 111
FAKSI (09) 229 11911
asiakaspalvelu@intrum.com
intrum.fi

KTC Finland

Suomalainen KTC Finland Oy on toiminut jo lähes 30 vuoden ajan. Olemme perustamisestamme lähtien tuottaneet yksilöllisiä laskun elinkaaren hallintapalveluja. Näihin kuuluvat mm. laskujen luonti ja niiden toimittaminen, maksuvalvonta, muistutuspalvelu sekä mahdollinen perintä. Kuuntelemalla asiakkaitamme haluamme edelleen kasvaa ja kehittyä suomalaisen talouselämän parhaaksi laskutus-, perintä-, rahoitus-, ja lakiasianpalveluillamme.

PL 164 , 00701 HELSINKI
PUH. 020 721 8494
info@ktc.fi
ktc.fi

Lowell Suomi

Lowell Suomi Oy (aiemmin Lindorff Oy) on luotonhallinnan palveluyritys, joka on auttanut yrityksiä ja ihmisiä luottojen hallinnassa Suomessa jo yli 50 vuotta.
Palveluksessamme on Suomessa 450 työntekijää Turussa, Lahdessa ja Helsingissä. Asiakaspalvelumme palvelee yli puolta miljoonaa suomalaista laskujen ja velkojen hoitamisessa vuosittain.

PL 20, JOUKAHAISENKATU 6
20101 TURKU
PUH. 010 270 000
lowell.fi

OK Perintä

OK Perintä on osa vakavaraista pohjoismaista B2Holding konsernia, joka on erikoistunut kuluttajasaatavien ostoon, saatavien hallintaan sekä asiamiesperintään.

OK Perinnässä panostamme työn laatuun sekä asiakkaidemme kassavirran optimointiin, ja kehitämme jatkuvasti työmenetelmiämme, jolloin varmistamme hyvän perintätuloksen ja perinnän laadun.

TELEVISIOKATU 3
PUH. 030 603 5641
okperinta@okperinta.fi
okperinta.fi

Ropo Capital

Ropo Capital on kotimainen laskun elinkaari- ja rahoituspalveluihin erikoistunut yritys. Kilpailemme markkinoilla teknologisena edelläkävijänä – toimintamallimme pohjautuu digitalisaation etuihin ja vahvaan automaatioon.

Meidän tehtävämme on tehdä laskutuksesta mahdollisimman helppoa. Palveluratkaisuihimme kuuluu laskujen lähetys, reskontran hoito, saatavien hallinta ja rahoitus. Digitaalinen laskutusprosessi minimoi manuaaliset työvaiheet ja nopeuttaa kassavirtaa.

70101 KUOPIO
PUH. 030 6886 600
info@ropocapital.fi
ropocapital.fi

Sergel

Tarjoamme monipuoliset palvelut yritysten saatavienhallintaan. Avullamme löydät yrityksellesi sopivat ratkaisut asiakasvalintaan, laskunvälitykseen, myyntireskontraan, perintään tai saatavien myyntiin sisältäen myös maksamiseen liittyvän asiakaspalvelun. Yhdessä Soneran kanssa tarjoamamme Sonera Laskutuspalvelu on kokonaisratkaisu, jonka avulla saat Suomen suurimman laskuttajan laadukkaan koneiston kustannustehokkaasti käyttöösi ja varmistat tehokkaan ja ystävällisen saatavienhallinnan.

asiakaspalvelu@sergel.com
sergel.fi

Svea Perintä

Svea Perintä on osa ruotsalaista Svea Ekonomi -konsernia, joka on toiminut yritysten rahoitus- ja talouspalveluiden asiantuntijana jo vuodesta 1981. Olemme yksi Pohjoismaiden johtavista toimijoista ja Euroopassa vahvasti kasvava toimija.

ATOMITIE 2 C
PUH. (09) 4242 300
perinta@svea.fi
svea.fi

Validius

Validius on kotimainen valtakunnallisesti toimiva laskutus-, maksunvalvonta-, perintä- ja luotonhallintapalveluja tarjoava asiantuntijayritys, joka palveluillaan tehostaa toimeksiantajiensa kassan kiertoa ja pitkän aikavälin kannattavuutta.

PL 22,
PUH. 010 323 3315
asiakaspalvelu@validius.fi
validius.fi

Visma Financial Solution

Visma Financial Solution Oy on laskutuksen, perinnän ja juridiikan asiantuntijatalo. Monipuoliset Credit Management- ratkaisumme kattavat koko ketjun laskun lähetyksestä maksusuoritukseen. Tehtävämme on tehostaa erikokoisten asiakkaidemme liiketoimintaa ja nopeuttaa asiakasyritystemme rahankiertoa.

Aurakatu 8,
​20100 Turku